سرور مجازی بورس

ارائه سرور های مجازی خرید بورس | خرید سهام بورس با VDS

سرور مجازی بورس

ارائه سرور های مجازی خرید بورس | خرید سهام بورس با VDS

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرم افزار xampp یک شبیه ساز سرور به صورت local می باشد .
این نرم افزار بسیاری از مشکلات برنامه نویسان و طراحان وب را حل کرده است . و به آنها این اجازه را می دهد که بدون نیاز به دسترسی به اینترنت کارهای خود را روی کامپیوتر خود آزمایش کنند . در واقع این نرم افزار کد های php  را به صورت local host سیستم شما اجرا می کند .
با این کار شما می توانید قبل از آپلود کردن کارهای خود روی  هاست اصلی  ، آن ها را روی کامپیوتر شخصی خود تست کنید .

مثلا شما به راحتی می‌ توانید سایت‌ های جوملا و وردپرسی خود را روی xampp  و local host نصب و نهایی کنید و در انتها روی سرور اصلی خود منتقل نمایید .
اگر هنوز در ابتدای یادگیری طراحی سایت با وردپرس هستید و می‌ خواهید آنچه را که پیرامون وردپرس آموخته‌ اید محک بزنید و فعلا قصد خرید سرویس میزبانی وب (هاست) ندارید، توصیه ما به شما استفاده از local host و نصب وردپرس روی xampp می‌ باشد .

شما با یادگیری نحوه راه اندازی وردپرس روی به راحتی قادر خواهید بود تا یک هاست برای سایت خود ایجاد کنید.

سپس بعد از آنکه   Xampp  طراحی سایت با وردپرس را یاد گرفتید و سایت خود را به طور کامل ساختید، آنگاه آن را به هاست اصلی که خریداری کردید انتقال دهید .

برای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

در ابتدا نیاز است تعریفی مختصر از هر دو database server را داشته باشیم .

MySQL : یکی از مشهورترین سیستم‌ های مدیریت database است که قابلیت اجرا شدن در بیش از ۲۰ نوع platform مختلف شامل windows و Linux و بسیاری دیگر را دارد. در ابتدا شرکتی سوئدی به نام MySQL AB ، MySQL را در سال ۱۹۹۴ توسعه داد.

در سال ۲۰۰۸ شرکت آمریکایی Sun Microsystem با خرید آن از MySQL AB مالکیت کامل آن را بدست آورد. برخی از سازمان هایی که از MySQL استفاده می کنند شامل : GitHub، NASA ، Netflix ، Facebook ، WeChat ، Tesla ، YouTube ، Spotify ، Twitter و …. هستند.

از بزرگترین دغدغه های سایت های امروزی بحث میزان مصرف و سرعت سرویس database سایت می باشد.

وب سایت های امروزی معمولا database سنگینی دارند و استفاده از افزونه های مختلف نیز به دلیل ایجاد query های زیاد در سرویس بانک اطلاعاتی باعث سنگین شدن database می شود. ولی اگر یک engine database قوی داشته باشند، مطمئنا بیشتری خواهند داشت و از منابع کمتری استفاده می کنند.

در سرویس های هاست اشتراکی معمولا بیشترین مصرف مربوط به MySQL می باشد که میزان زیادی از رم و پردازنده سرور مصرف میکند و اکثر مدیران و متخصصان هاستینگ و سرور با این مسئله درگیر هستند .

بذای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

وردپرس، محبوب ‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است و بیش از یک چهارم وبسایت‌ های اینترنتی بر پایه ‌ی آن ساخته شده‌ اند و شاید به دلیل همین محبوبیت زیاد، همواره مورد علاقه هکرها واقع شده است.

اگر امنیت سایت و زحماتی که تاکنون کشیده‌ اید برایتان اهمیت دارد لازم است برای محافظت از سایت خود تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین افزونه امنیتی وردپرس را بشناسید و از امکانات بی‌ نظیر آن‌ ها نهایت استفاده را ببرید .

این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی یک بستر بسیار ایمن برای پیاده ‌سازی سایت‌ های مختلف است، اما استفاده از افزونه امنیتی وردپرس در دو نسخه‌ ی رایگان و پرمیوم ویژگی‌ های پیشرفته ‌ای از جمله شناسایی و مسدود سازی هکرها و ربات‌ های مشکوک، فایروال امنیتی، محدودیت دسترسی کاربران و… وبسایت شما را به یک وبسایت حرفه‌ ای مبدل می کند .

بذای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

برخلاف cpanel ، plesk پشتیبانی از انواع بسیار گسترده ای از سیستم عامل ها از جمله تغییرات موجود در خود لینوکس را ارائه می دهد. علاوه بر سه سیستم عامل لینوکس که توسط cpanel پشتیبانی می شوند ،

plesk می تواند در ubuntu ، debian و open SUSE نیز اجرا می شود . اما جایی که واقعاً از رقیب اصلی خود جلوتر است پشتیبانی از ویندوز است
همانند رقیب اصلی خود سی پنل ، پلسک نیز دو طرح جداگانه برای VDS و نصب اختصاصی دارد .
برخلاف cpanel بسته به تعداد دامنه هایی که می خواهید میزبان باشید ، plesk دامنه گسترده تری دارد که اگر بخواهید می توانید در آن بسته هایی مانند وردپرس را نصب کنید .

بذای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

این که آیا شما فقط به دنبال یک کنترل پنل میزبانی برای میزبانی مشترک هستید یا اینکه به دنبال یک کنترل پنل VDS برای یا سرور اختصاصی خود هستید این احتمال وجود دارد که یکی از سه گزینه cPanel Directadmin  یا Plesk اصلی را در نظر داشته باشید .

کنترل به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به استفاده از خطوط فرمان یا سایر برنامه های کاربردی ، تمام جنبه های سرور خود را مدیریت کنید.

شما قادر به افزودن و حذف کاربران جدید ، پایگاه داده ، مشاهده گزارش خطاهای سرور خود ، نصب نرم افزار محبوب ، پیکر بندی ایمیل و انجام صدها فعالیت روزمره تعمیر و نگهداری روزمره بر روی سرور از جمله پشتیبان گیری و بازیابی خواهید بود.

امروزه یک کنترل پنل برای یک سرور وب می تواند کارهای زیادی را انجام دهد که فکر کردن در مورد بدون یک کار حتی تصور غیرممکن است .

بذای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

سرویس هاست ایمیل یک سرویس تخصصی برای خدمات ارسال و دریافت ایمیل های سازمانی است. استفاده از نرم افزار Smarter mail Enterprise این امکان را به شما می دهد که از امکانات بسیار حرفه ای برای مدیریت ایمیل های خود استفاده کنید.
امکاناتی نظیر
بهره مندی از سیستم گزارش گیری حرفه ای (در سطح سرور، دامنه و ایمیل اکانت) ،امکان فعالسازی ورود دو مرحله ای ۲FA ،
قابلیت Exchange Active Sync فعال و بسیار امتیازات دیگر، فضای میزبانی ایمیل شما را امن و کارآمد میکند.

برای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

سرور مجازی قدرتمند در ایران

سرور مجازی یکی از کاربردی ترین خدمات هاست است که به کاربرانی که سایت های پربازدید دارند توصیه می شود.
در این سرویس، منابع Ram و CPU به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد بااین تفاوت که این منابع بخشی از منابع یک سرور Dedicate قدرتمند است که با استفاده از نرم افزار مجازی ساز تقسیم شده است.
در این شرایط مضاف بر بهره مندی از منابع بیشتر به صورت اختصاصی، هزینه ها نیز مدیریت می شود و از سوی دیگر پیکربندی و مدیریت سرور نیز برای کارفرما آسان تر از سرور اختصاصی است.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

https://manaserver.ir/server/virtual-server

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از کسب و کار ها تبادلات کاری خود را از طریق مکاتبات ایمیلی انجام می دهند و این مساله بسیار حائز اهمیت است که سرویس ایمیلی که استفاده می کنند از بهترین امکانات بهره مند باشد و از آن مهم از کاملا قابل اطمینان باشد. بهترین میزبانی ایمیل ممکن روی بستر میل سرور قدرتمند Smartermail Enterprise است که تمام نیاز کسب و کار شما را پوشش می دهد و بهترین امکانات را همراه با اطمینان ۱۰۰ درصدی در اختیار شما قرار می دهد.
هاست ایمیل یک سرویس حرفه ای است که اختصاصا برای ایمیل های سازمانی مورد استفاده قرار میگیرد.
امکانات قابل توجه این سرویس به قدری بالاست که هر نیازی در خصوص سرویس ایمیل را برآورده میکند و با امکانات پایه ای یک سرویس ایمیل روی هاست کاملا متفاوت است.


برای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

سرویس ایمیل مارکتینگ یک تبلیغات حرفه ای برای تجارت شما به ارمغان می‌آورد

ایمیل مارکتینگ به شما کمک می کند تا ارتباط خوبی با مشتریان خود برقرار کنید و برند خود را به خوبی به آنها معرفی نمایید و متعاقبا میزان فروش شرکت خود را افزایش دهید
در این سرویس می توانید کار های بسیار زیادی با ایمیل های ارسالی انجام دهید مانند معرفی محصولات جدید، پیشنهاد های ویژه به مشتریان، فروش محصولات، به اشتراک گذاری اخبار و... و به کسب و کار خود جلوه ای زیبا ببخشید
حتی در بعضی از موارد تبلیغات نیز میتوانید انجام دهید
در سرویس ایمیل مارکتینگ اختصاصی، منابع به صورت انحصاری به کمپین تبلیغاتی شما تخصیص داده می شود

چگونه یک لیست ایمیل به دست بیاورم؟
فرم ثبت نام در وبسایت خود قرار دهید.استفاده از افزونه های pop-up جهت درج ایمیل و ثبت نام در خبر نامه
در شبکه های اجتماعی فعال باشید!

آیا احتمال اسپم شدن ایمیل های ارسالی هست؟
همواره تضمین ۱۰۰ درصدی بابت Inbox شدن ایمیل های ارسالی وجود ندارد اما در صورت استفاده از بانک ایمیل صحیح و opt-in و همچنین رعایت کلیه نکات فنی جهت ارسال ایمیل های تبلیغاتی درصد Inbox شدن ایمیل ها تا حد بسیار بالایی در حد ۹۹ درصد وجود خواهد داشت.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیرمراجعه نمایید
https://manaserver.ir/email-marketing/

  • هانیه محمدی
  • ۰
  • ۰

هم اکنون بیش از ۲۸۰ پسوند ثبت دامنه موجود است. قبل از اقدام به جست و جوی دامنه در نظر داشته باشید یکی از نکات مهم انتخاب نام دامنه, مرتبط بودن پسوند به حوضه فعالیت شما است.

همه ما تجربه این را داریم که جهت برآورد نیاز خود بنا به دریافت خدمات و یا خرید محصول به فروشگاه و یا مرکزی مراجعه کرده و یا تبلیغی را از هر طریقی مشاهده و یا شنیده باشیم, تنها عاملی که باعث شده است همیشه نام یک برند در ذهن ما با نوع آن محصول مرتبط و ماندگار باشد چیست؟ دلایل بیشماری می‌تواند تاثیرگذار باشد از جمله:
۱- ارتباط نام برند انتخابی و شرکت ارائه دهنده
۲- ارتباط نام انتخابی با حوضه محصول و خدمات


چرخه حیات دامین های بین المللی

اینکه نامی در دنیای مجازی مختص به کسب و کار ما انتخاب شود بدون شک تا ابد در اختیار و مالکیت ما نخواهد بود، خواندن این جمله کمی نگران کننده است اما آگاهی از قوانین چرخه حیات دامین بما کمک میکند با اقدامات درست از این نگرانی پیش گیری کنیم. ثبت دامین در ابتدا میتواند بصورت ۱ سال و یا بیشتر باشد این مورد امری اختیاری است اما با توجه به اینکه تعرفه دامین های بین المللی بصورت ارزی
پرداخت می‌شود و در حال حاضر ثبانی بابت ارزش ارز نیست، مقرون بصرفه‌تر است که تا حد امکان بیشتر از یک سال نسبت به ثبت آن اقدام نمایید.

برای مشاهده بیشتر اینجا کلیک نمایید

  • هانیه محمدی